Känkkäränkkäpäivä

Olen ollut koko päivän käsittämättömän kiukkuinen. Heräsin puoli neljän maissa aamuyöstä kiukkuisena kuin ampiainen: "Eikö tämä vauva synny vieläkään?" Sain vielä hetken kieriskeltyäni uudelleen unta ja heräsin aamulla yhtä kiukkuisena.

Onneksi olen saanut kiukuta yksin kotona kaikessa rauhassa. Olin koko viikonlopun jotenkin henkisesti ja fyysisesti aivan poikki. Nyt, kuten yleensäkin kiukkuisena, olen ollut hyvin tehokas. Siivonnut koko kämpän, käynyt reippalla kävelyllä ja kaupassa. Pikku hiljaa kiukkuni on laantunut ja oloni on oikeastaan parempi kuin pitkään aikaan! Ja eihän se laskettu aika ole ylittynyt vielä edes viikolla..



Kommentit

  1. Tämä auttaa nyt varmaan "tosi paljon", mutta tuollainen potutus lupaa mun ja tuttavapiirini kokemuksella hyvää. ;) Tsemppiä tuleviin päiviin ja siihen synnytykseen, jos et enää päivittämään tule ennen vauvan putkahtamista maailmaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mira! Toivotaan, että lupaa minunkin kohdallani hyvää :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mummon vaaleat piirakat

Kuulumiset

Täydellinen pippurikastike